~ Horsepie ~

2014-07-26
10:45:18

Kan vi nå 20?

Kan vi nå 20 prenumeranter på YouTube? När min kanal, Mandy Applepie, har det så ordnar jag en stor fest för er!
 
Så för er som har ett YT-konto:
* Logga in på YouTube
* Sök på Mandy Applepie
* Gå in på min kanal
* Gilla videos
* Prenumerera
* Dela till vänner!
* Hjälp mig att få upp i 20 Prenumeranter! om jag når 30 får alla som gillar minst 5 videos en ritat bild av mig! ;D
 
Så kör på nu!
 
Några dagar kvar att anmäla! Klicka bara på texten: http://horsepie.blogg.se/2014/july/tavling-vinn-en-hastmaning.html#comment
 
 
Kommentar:
2014-07-26 @ 19:43:17
#1: Fripp

Det står fel där det står:Vinn en hast Maning
L:et är borta


//Fripp

Svar: Jaha haha, men det gör nog inget xD
Mandy Applepie

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: