~ Horsepie ~

2014-07-01
10:36:33

~ Silversong ~

 
Namn: Silversong
Kallas: Sprite
Född: 2001 7 Augusti
Hobby: Dressyr, hoppning
Om:
Sprite är en supersnäll och trovärdig vän. Man kan alltid lita på henne. Sprite tycker om barn mest av allt i hela universum!
Först bodde Sprite i Amerika. Hon var på en ridskola. Men efter 7 år så var Sprite allas favorit och ridskolan blev erbjudna ett bra pris på henne. Så hon såldes till en dressyrryttarinna i Amerika. Efter några år hon ryttarinnan skadade Sprite benet och kunde i tävla på månader. Då såldes Sprite till mig i Jorvik. Sprites ben blir bara bättre och bättre och snart kan jag börja tävla med henne! :D
 
 
Kommentar:
2014-07-19 @ 22:16:29
#1: Fripp

Har en sån bara att min heter Lighthope och min tinker heter silversong hehe

Svar: Aa jag vet! :) Har faktiskt kollat din lilla blogg ;D
Mandy Applepie

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: