~ Horsepie ~

2014-12-17
19:37:34

Anna och Elsa

Namn: Angelprincess
 
Tilltalsnamn/smek: Anna
Född: 2009
Hobby: Dressyr
Om:
Anna föddes hos Kallterna. Hon har haft det lyxigt i livet och har det lika lyxigt nu. Kallterna är nämligen väldigt rädda om sina hästar, som om de var porslins figurer eller nåt, så de red knappast på någon av de. Ni ska veta att kallterna inte är så bra på att ta hand om sina hästar, för när Anna kom till mig vägde hon 127 kilo mer än vad en vanligt 5 årigt sto ska. Men hon går nu på Diet foder och kommer snart få upp sin vanliga vikt igen. Eftersom hennes problem med att röra sig fort när hon väger så mycket tar hon det lite lugnt, därför är Dressyr hennes gren.
 
 
Namn: Snowprincess
 Tilltalsnamn/smek: Elsa
Född: 2002
Hobby: Hoppning och Kapplöpning
Om:
Elsa har inte alls haft det lika lyxigt som sin syster från början. Hon kom nämligen insmugglad utan tillstånd från Norge. När hon kom till Kallterna var hon mycket mager och smutsig. Men de försökte rädda henne och se på denna ståtliga prinsessa idag! Eftersom hon haft det så svårt i livet och blivit uppfödd på helt fel ställe så har Elsa fått springa mycket och var mycket ouppfostrad när hon kom till Kallterna, är hennes gren hoppning och kapplöpning. Men hon är mycket känslig och lydig idag, även fast hon är lite busig.
 
 
De här två syskonen står varandra väldigt nära och leker gärna tillsammans i snön!
 
Obs, jag vet att jag köpt jättemånga hästar sen förra infon men det får vara. Alla mina hästars info finns inte här helt enkelt.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: