~ Horsepie ~

2014-12-24
09:14:00

Julkalendern lucka 24!

God jul på er!
 
Idag finns det en jul och nyårs tävling i luckan :)
Reglerna är lätta:
 
1. Kommentera hur din bästa julafton ser ut.
2. I kommentaren måste du skriva hur din drömredigering ser ut.
3. Sprid bilden nedan på era bloggar, instagram mm. (om ni har)
Klart! Hur lätt som helst!
Tävlingen avgörs den sista januari :)
 
Min bästa julafton skulle se ut såhär:
Jag går upp på morgonen och i julstrumpan ligger en hund. Sen äter vi frukost och jag spelar lite SSO. Sen går jag ut och bygger snögubbar. (om vi hade haft snö) På eftermiddan äter vi julmat och tittar på Kalle anka. Sen får jag en häst i julklapp :)
haha, omöjligt att detta händer men men :) försök skriva ganska långt också.
 
Här är bilden ni ska sprida:
 
 
 
 
Kommentarer:
2014-12-24 @ 15:25:33

Skulle vakna och i julstrumpan skulle det finnas en massa choklad! Sedan skulle jag åka till stallet och rida en lång, mysig ridtur med Silverpojken♥ Sedan skulle han få sin julklapp, en kaka för hästar (Vill inte skriva hästkaka...) Efter det skulle jag gå hem, spela SSO och MC, efter det skulle det vara julmat med icke bränd julskinka. Efter maten skulle jag gå en lång och mysiglånglänk med hunden. Sedan skulle jag få en glad nyhet, att MandyPie skulle ha flyttat till vår server. Jag skulle genast fara och såga hej till henne på SSO. Sedan skulle vi se på film och på kvällen skulle julgubben komma. Han skulle hämta till mig en dator och en ritplatta, och en massa pengar så jag kan köpa "lite" saker till Silverpojken♥ Sedan skulle jag fara och sova och drömma om att åka till Stockholm för att träffa Mandy Äpplepajjjjjjj♥♥♥


Och min drömredigering skulle vara Space som skuttar i den djupa snön. Space skulle se mycket glad och lycklig ut♥

Svar: Gud jag blir tårögd. Fast isf skulle jag följa med dig hem sen :*
Mandy Applepie

2014-12-24 @ 15:25:43

Och delar bilden imrn

2014-12-24 @ 20:47:02

Detta är kanske lite överdrivet och mer om sso "dröm jul, men yes, yes" Kommer dela den på min blogg som tidinställt till någon gång i veckan!

Men min dröm jul skulle vara att jag skulle vakna. Kolla instagram :3 Se att många önskar varann god jul och inget hat över huvudtaget! Jag skulle säga god jul åt mina vänner (inklusiv äppelpajjen) Föressten god jul cx

Jag skulle logga in på sso. Jag skulle se att sso hade skickat lite starcoins åt mejjj :D På kvällen skulle jag öppna presenter och få massor av starcoins cx

Min dröm redigering: Darkheart som kort galopperar med en lite tomte - mösse - hatt på huvudet :3

Svar: Tack för ditt mysiga bidrag!
Mandy Applepie

2014-12-25 @ 09:42:14
#4: Sally Hawklord

Jag skulle vakna av att jag hade sovit gott och sträcka på mig ordentligt. Jag skulle gå ner och kolla i den blåa julstrumpan och där skulle va ett 10.000 sc presentkort i den. Jag skulle hoppa av glädje. Sedan går jag och äta frukost. Det består av en stor croissant med nutella i och en stor kopp med varm choklad och grädde på. Jag skulle sedan gå och klä på mig varma stickade kläder och springa mot datorn. Jag skulle lösa in koden och logga in. Där skulle jag ge äpplen åt alla hästarna och göra lite uppdrag. Sedan ropar pappa att vi ska äta julgröt och glögg(nam) och jag loggar ut. Gröten och glöggen smakar förträffligt och jag blir jättemätt. Inte förrän nu skulle jag märka att det är en halv meter snö ute. Just då skulle mina kusiner komma och vi springer ut med pulka och rattkälke. Vi har så länge ute att pappa ropar att det är julmat nu. Vi rusar in helt snöiga och trötta, men glada ändå. Vi roffar åt oss av julmaten. Vi blir super mätta och bara ligger i soffan i väntan på att öppna julklapparna. Äntligen säger pappa att vi kan öppna dem och vi rusar mot granen. Jag får bara ett litet litet brev och blir lite besviken men när jag öppnar det är jag stoltast i världen! Jag ska få en egen islandshäst som heter Vinur och är en svartskäck valack. Jag skriker av glädje och alla ler. Pappa säger att vi hämtar honom när pappa har byggt färdigt stallet. Jag är så trött att jag faller pladask på sängen och drömmer om Vinur. Om jag vann skulle min redigering vara att jag kastar en snöboll på AvalonXD God Jul!

Svar: Vilket härligt bidrag!
Mandy Applepie

2014-12-25 @ 11:19:53
#5: Alva Applewatcher

När jag vaknar på morgonen tittar jag i julstrumpan och ser ett papper! Och på pappret står det att jag får Lifetime starrider idag! Sedan kör jag sso, äter frukost. Sedan sätter jag på mig ytterkläderna och går ut och leker i snön ( Om det finns). Sedan går jag in och tar en varm dusch och sätter på mig fin-kläderna och sminkar mig. Jag lyssnar på julmusik och äter julgodis. Sedan är det Kalle Anka, och sen julmaten! Efter det kommer "Tomten" och så öppnar vi paket. Efter det går jag ner på mitt rum med datorn och kollar Horsepie.blogg.se!

Min dröm rediskering är nog om jag skulle ha en ren så skulle den hoppa omkring snön och leka!

God jul! // Alva Applewatcher
P,S Jag har lagt upp bilden på min blogg och skrivit en fin text. :)

Svar: Tack för ditt bidrag! Särskilt härligt om man kikar in här ja ;)
Mandy Applepie

2014-12-26 @ 13:31:22
#6: Hanso

god jul!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Svar: ;) God jul på dig me <3
Mandy Applepie

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: