~ Horsepie ~

2014-11-23
15:10:00

Vad är det här?

Det finns en plats i Dino Dalen som heter Isendell, och där finns det en "grotta" med ett typ staket framför. Det är en eld låga där inne och det låter som ett djur som skriker. Dock låter skriket lite mekaniskt i mina öron men jag vet inte... När jag var där första gången fick jag själv för mig att det var en...Mammut? xD (ingen anledning) men den låter som en drake och sprutar eld som drakar så kanske...snilleblixten! Det är en dinosaurie! Såklart!!!! Dinosaurier är ju typ drakar, men har faktiskt existerat på riktigt. (förlåt dragon-belivers) Så det är alltså en eldsprutande drake? XD Inte för att det har funnits på riktigt men ja, det är nog så.
Vad tror ni det är i grottan? - Kommentera!
Edit: Nu ser jag också att staketet är som ett gap, det kanske är någon som har fångat en dino där för att den var farlig. Mysteriskt är det i alla fall.
EDIT 2: Ja, jag har bytt hår, mer om det sen. Punkt.
 
Kommentarer:
2014-11-23 @ 20:49:28

Nic sade iaf att den legendariske ishäxan bor där...

Svar: Ska man alltid tro på den gubben haha?
Mandy Applepie

2014-11-24 @ 21:24:45

Hmm... jag tror att det är nåt slott av nåt slag som häxan bor i och där hon TORTERAR nånting stort i elden (svälj)

Svar: Ja håller Med dig! Stackars DINO :(
Mandy Applepie

2014-11-25 @ 19:34:12

Det är en ishäxa! Gå inte dit för det är LIVSFARLIGT! (så sa Nic) cx

Svar: Ja det kan det ju vara men ljudet? Och sen så tror Nic att det finns snömonster så den gubben ska man inte alltid tro på xD
Mandy Applepie

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: