~ Horsepie ~

2014-10-22
16:20:05

News!

Fick nu veta att jag SKA på Horse Show!!!! :D Den 29 November, i Friends Arena, så håll utkik efter mig! Så här ser jag ut: Brunt hår, rakt, utsläppt, ganska långt, kommer ha en grå lång tröja med hästtryck på framsidan på mig, Byxor är antagligen jeans eller svarta tajts. Jag kanske har på mig en rosa mössa som det står "New York" framtill på mig. Mina skor är ett par svarta kängor i läder. Min jacka tar jag säkert av mig, men den är en buffig turkås jacka eller en svart skinnjacka. Om ni vill kan jag ha en liten papperslapp på magen som det står Mandy Applepie på, om ni tänker komma på Horse Show. Isåfall, skriv det i kommentarerna! :)
Och så vill jag bara säga att de nyas hästarnas info är på G!
Jag ÄLSKAR de nya nordsvenskarna - kommer säkert köpa minst en!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: