~ Horsepie ~

2014-12-21
12:51:00

Hårdträning med Anna

I Januari ska jag och Anna ha frihet och dressyr-uppvisning för klubben. Vi kommer rida i dressyr och frihetsövningar i dressyr. Det är en genomgång för mina ridlektioner i dressyr och frihet som startar i Januari/Februari. Jag och Anna övar för fullt nu och hon verkat sjukt peppad. Det går väldigt bra och hon lyder alla kommandon. Vi började att träna lite lätt dressyr på volten utanför ridhuset, sen gick vi in och tränade dressyr och frihetsdressyr. När jag kände mig klar med det stack vi till cirkusen där våran uppvisning ska vara, för att lära oss vägarna och hur det kommer se ut när vi uppträder för klubben. Anna var mjuk och jag behövde inga korta tyglar, hon löd direkt.
Jag och Anna bugar

Anna lyfter på benet
 
Jag och Anna gör spansk skritt, först i frihet (utan ryttare) sen med mig på ryggen.
 
 Kolla så fin spansk skritt hon har!
 
Här är bilderna när vi övade i cirkusen.
 buga
lyft
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: