~ Horsepie ~

2014-12-07
08:09:28

Julkalendern lucka 6!

 
Jaaa! En tävling wiee!

jag ska så köpa den "gula" fjordingen. Ni ska få
veta vad dens riktiga namn är men ni ska gissa vad jag tänker kalla den. FrostMagic ska den heta :) men ni ska gissa vad den ska kallas! Man får skriva Max 3 förslag i kommentaren. Och jag ser eran IP adress så fuska inte! :) priset är en redigerad bild och en YT video tillängnad dig själv! Tänk va.... och så vinner ni en länk också!! en ledtråd är att jag kallar den något som slutar på A.... :) för att delta måste ni dela bilden på Instagram, bloggar mm. Och skriva klar i kommentaren :)
Kommentarer:
2014-12-07 @ 16:02:00
#1: Fripp

Hej! detta ingårinte tävlingen men aja. Jag undrade hur man får snö som ramlar ner på inläggen typ på sin blogg. tacksam för svar! hejdå :)

Svar: Jo det du :) Det är designen jag hämtat från designadinblogg.se men det går inte på bloggo....:( Det går dock att koda fram snö så du kan nog söka på typ det :) hoppas det hjälpte
Mandy Applepie

2014-12-07 @ 16:11:58
#2: Fripp

Frosty, Fantomen eller snögubbe.

Svar: Lycka till!
Mandy Applepie

2014-12-07 @ 16:14:08

Hmmm. jag tror det är Elsa, Anna eller Ana.
Hoppas jag vinner.

Svar: Omg....precis när jag loggade in på blogg.se ploppade detta upp xD Aja. Lycka till!
Mandy Applepie

2014-12-07 @ 16:16:54

Och en sak! Om du undrar varför jag och Fripp har samma IP adress så vi är syskon och skriver på samma data:) Fripp kan bevisa det!!

Svar: Haha. Det vet du väl ändå Salsa? Jag känner ju er! (Hm....gör jag?) men för er och Sköldis och Is är det okej :) rember that for all time girl <3
Mandy Applepie

2014-12-08 @ 07:37:24
#5: Alva Applewatcher

Nej jag vet faktiskt inte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Svar: :)
Mandy Applepie

2014-12-08 @ 14:41:37

Gulis? cx Nej har ingen aning, pajen! D:

Svar: xD
Mandy Applepie

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: