~ Horsepie ~

2014-07-24
21:57:30

Vad jag köpte på Hööks.

Ja, som sagt. idag var jag på Hööks Hästsport :) Köpte lite grejsimojser ;) Senare på kvällen åkte jag till stranden men, jaja! Här får ni se var jag köpt:
Rosa och lila ryktlåda.
 Ryktpåse med tecknad häst av Lena Furberg, en ryktborste och en ryktskrapa, en kam, en hovkrats med borste och en rotborste.
Tre "magic brush'es" som är ungefär som en piggborste, fast bättre. :)
 
VÄLDIGT nöjd med vad jag köpte :D Köpte detta inför ridstarten på den nya ridskolan! :) Jag ska byta och börja på en annan i höst. Detta är om bara 3 veckor!! ;D Men om 4 börjar skolan....prutt! Men jaja. Har jag berättat att jag ska börja i samma ridgrupp på samma ridskola som Vilda och Steffi? :D  [ Kolla in hennes fina blogg! (Stefiane.blogg.se) !!]
Kommentarer:
2014-07-25 @ 09:11:36

Om du rider en häst som ör orakad och blöt, använd inte en Magic Brush. Jag gjorde de på min ponny och nu borstar den rätt dåligt.

Svar: Nej jag vet det ;) Tack ändå :*
Mandy Applepie

2014-07-25 @ 11:13:17

Våra har inga magic brushes... Lixom är dem bättre än vanliga piggborstar eller så?

Svar: Jupp :)
Mandy Applepie

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: