~ Horsepie ~

2014-10-26
10:05:26

Tips till bästa levlingsrundan

Nästan ingen gillar att levla, men det måste bli gjort! Jag har tagit mina bästa knep på en bättre levlingsrunda:
 
 
*Gör en spellista med de bästa låtarna på Spotify eller YouTube. Om du har en bra låt i huvudet, lägg på den i din Levlingslista!! Jag har döpt min till Applepie.
 
* Få med en kompis. Det är mycket roligare att levla tillsammans!
 
* Stanna inte! Det kan vara distraherande om du ser ett uppdrag mm. Men stanna inte!!
 
*Tålamod, tålamod, tålamod.
 
* Skapa en tävlingsoutfit som du levlar i. Tania Silverwater har gjort en bra tävlingsoutfit som jag rekommenderar:
Hjälm: Blå mysluva - 96sc, 9770js - Västkobbens Fiskeby
/ Svart toppluva - 36sc, 3700js - Silverglade Byn
/ Sportig hjälm - 17sc, 3470js - Marleys Bondgård
/ Marleys hjälm - Uppdrag
Överdel: Smugglarjacka - Uppdrag
/ Röd baseballjacka - 117sc - Silverglade Byn
/ Svart baseballjacka - 88sc - Silverglade Byn
/ Blå Baseballjacka - 102sc - Silverglade Byn
/ Rosa Baseballjacka - 92sc - Silverglade Byn
/ Dressyrset jacka - 149sc - Silverglade byn
/ Cowboyset skjorta - 149sc - Silverglade Byn
/ Blårutig tröja - 64sc, 4050js - Vingårdens Trädgård
/ Rosa trädgårdsskjorta - 94sc, 7100js - Vingårdens Trädgård
Handskar: Dressyrset handskar - 69sc - Silverglade Byn
/ Cowboyset handskar - 69sc - Silverglade Byn
/ Trädgårdshandskar - 79sc, 6800js - Vingårdens Trädgård
/ Valedalehandskar - 56sc, 3350js - Valedale
/ Oceanblå handskar - 33sc, 3420js - Västkobbens Fiskeby
/ Glada ridhandskar - 33sc, 3420js - Västkobbens Fiskeby
/ Färgstarka handskar - 41sc, 4220js - Västkobbens Fiskeby
Byxor: Svarta Jeans - 96sc, 9770js - Silverglade Byn 
Skor: Jorviks populära ridstövel - 45sc, 6270js - Marleys Bondgård
/ Dansskor - 13sc, 2750js - Vingården
/ G.E.D.-ridstövlar - 100sc - Jarlaheim
 
* Ponnylevlingstips: Kör tävlingar med dina vanliga hästar men ta xp:n med en ponny :D
 
* Pausa! Om du har levlat länge och tappar lusten: TA EN PAUS!!! annars blir du trött fortare. Låt datorn stå på och titta å tv i 10 minuter eller så.
 
Det var mina Levlingstips! Här nere får ni en bild på hur min nuvarande tävlingsoutfit ser ut :)
 
 
 
Kommentarer:
2014-10-26 @ 21:25:44
#1: Fripp

Brukar lyssna på yt när jag levlar c: Tycker faktiskt att det är kul att levla cx

Svar: Knäppis XD
Mandy Applepie

2014-10-28 @ 19:45:11
#2: Fripp

Vet Cx är en knäppis Cx speciellt om jag har varmt XD

Svar: Ja din knäppa unge
Mandy Applepie

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: