~ Horsepie ~

2014-09-09
13:27:00

Tävling - vinn en hästmålning

 
Nu är det dags för ännu en tävling, och priset är en hästmålning av mig.
 
Det enda du behöver göra är att:
 
* Mejla in en bild på den hästen du vill ha målad på: [email protected] Skriv Tävling i ämnesraden.
 
* Kommentera att du är med.
 
* Sprid vidare på era bloggar, eller tipsa vänner. Använd gärna bilden ovan.
 
 
KLART!!
 
Jag kommer dra lott, helt rättvist, och vinnaren får en hästmålning på sin drömhäst.
 
Ni har fram tills den 31 September på er att delta :)
Lycka till!
 
Kommentarer:
2014-09-11 @ 06:46:28

Klart!! Ska sprida tävlingen nu!!

Svar: ;) Du är med <3
Mandy Applepie

2014-09-11 @ 19:37:51

Jag e med ska sprida imorgon när jag får va på datan;)

Svar: Du är med ;)
Mandy Applepie

2014-09-12 @ 21:17:31

Är med!♥ Kommer att sprida på bloggen på Söndagen. Hoppas de en okej :)

Svar: Du är med :)
Mandy Applepie

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: